PENGENALAN DIRI

My photo
kulim, kedah, Malaysia
lelaki/melayu/islam/bechelour of education/makan semua sental/milo o' ais/ronda2..

Friday, August 27, 2010

SAYA DAN AWAK

Suatu hari saya bertemu awak di universiti...

Awak cantik sangat dan saya terus terpikat dengan awak...

Cara awak senyum nampak ayu sangat...

Saya cuba mendekatkan diri saya dengan awak...

Kita mula berkenalan antara satu sama lain...

Semakin hari kita semakin rapat...

Sehinggakan tiada rahsia antara kita...

Sehinggalah pada satu hari...

Awak mendapat tahu sya mempunyai gurlfrend lain...

Awak sedih dan kecewa dengan saya...

Bukan niat saya nak mempermainkan awak...

Awak hadir halam hidup saya secara kebetulan...

Saya tak sempat nak menceritakan semuanya pada awak...

Awak yang kecewa tanpa berfikir panjang lalu menerima lelaki lain...

Saya kebuntuan membiarkan awak pergi...

Mungkin salah saya memberikan awak harapan selama ini...

Saya minta maaf, saya betol-betol menyesal...

Sejak hari itu kita jarang berhubung...

Saya tahu awak marahkan saya sebab ini...

Hubungan kita tak lagi macm dahulu...

Sejak itu kita sekadar kawan biasa...

Bagi saya, awak sentiasa dihati saya...

Saya tetap sayang awak...

Satu hari saya ternampak gambar awak...

Awak bergambar dengan bf baru awak...

Saya betol-betol kecewa...

Hati saya hancur...

Air mata saya mula mengalir...

Mungkinkah ini balasan untuk saya...

Bila berjumpa kita sering bergaduh...

Kini kita semakin jauh...

Kita juga semakin jauh dari jalan penyelesaian...

Mungkin jalan yang terbaik ialah melupakan awak...

Mungkin awak dilahirkan bukan untuk saya...

Saya bersyukur kerana saya dapat mengenali gadis secantik awak...

Awak baik sangat, bertuah sapa yang dapat memiliki awak...

Awaklah "my 1st true love"

Walaupun sebelum ini saya mempunyai "1st love"

Saya berharap suatu hari nanti saya dapat memiliki cinta awak kembali...

Saya tetap sayang awak...

Thanks awak sebab beri peluang untuk saya mencintai awak walaupun seketika...

^_^

karya: khairultoshi.blogspot.com

No comments:

Post a Comment